onsdag den 20. november 2013

Julen sig nærmer.

Julen og julemarkedtiden nærmer sig. 

Jeg elsker julen og alt det, som hører sig til. 
Igen i år, skal jeg ha stand på julemarkedet, som er på Klitgaarden på Sofiendalsvej 77 i Aalborg. 

I år har jeg forsøgt mig med nogle nye ting. Jeg ved, det er et sats men sådan blir det i år. Spændende om jeg skal ha det hele med hjem igen. 





Jeg håber I kikker ud. Der er masser af forskellige boder. Ikke kun min bod. Sådan en dag kan man købe julepynt og julegaver. Nå ja og Roalds hjemmelavede bolsjer, mine brændte hasselnødder og mandler. Gå ikke glip af den gode stemning. 




4 kommentarer:

  1. Det lyder bare så hyggeligt. Jeg kiggede gerne forbi, men skal i byen i weekenden. Det kommer selvfølgelig an på hvornår det starter ? (åbningstid lørdag).

    SvarSlet
    Svar
    1. Det åbner kl. 10.00. Vi lukker kl. 15.30.

      Håber vi ses Mona

      Slet
  2. Hej Lone.
    Da du er så kreativ og god til at finde på tænkte jeg om du måske har et par ideer som jeg kan bruge. Her i Holland fejrer man den 5 december Sinterklaas. Man giver da gaver til hinanden. I skolen trækker man et navn fra en skolekammerat. Navnet holdes hemmeligt. Denne skolekammerat skal da have en gave men meningen er at gaven bliver pakket ind på en meget skæg måde. Man skal også lave et digt som siger noget om denne person eller gaven indeni. Nok om det. Jeg har 2 børn, de skal begge lave en overraskelsegave. Hvad vi tænkte på er 1. en uægte pizza hvor gaven ligger indeni pizzen. 2. En bog hvor gaven ligger indeni bogen. Har du nogle ideer som vi kan bruge. Ha en dejlig dag. Mange hilsner fra Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder som nogle gode traditioner. Nøj.
      Ved ikke om jeg kan give så gode ideer som dem du allerede har gang i.

      Man kunne sy en julepose. Lægge gaven deri
      Du kan Google diy på forskellige æsker. Jeg har engang lavet trekantede æsker. De blev flotte.
      Du kan pakke ind som en sangskjuler. På min blog kan du se en hest jeg engang har lavet. Du skal så lave sangskjuleren så emnet passer til det enkle barn.

      Håber du kan bruge lidt af det.

      Lone.

      Slet