lørdag den 8. januar 2011

Knaphalskæde. Kunne ikke leve uden.

Som lovet skulle denne uge stå i knappernes tegn. Så skete der det at jeg igen, igen, skulle have behandling for de forbistrede vorter, som jeg døjer med.

Når jeg får behandling kan jeg ikke bruge mine hænder i flere dage.. Jeg kan i dag..

Så her er produktet af brugbare hænder, nemlig en halskæde, som er lavet af min elsket knapsamling.

Den passer som skabt, det er den jo også, til den kjole jeg lige har fundet i Bilka til 50 kr. Nu ligner begge dele en million.


Find knapperne frem og igang.. God sjaskvåd lørdag..
Har flere i ærmet. Viser dem senere i dag.

3 kommentarer:

  1. Den er rigtig sød Lone. God ide.
    (Og sikke træls med de vorter, jeg ville gå amok hvos jeg ikke kunne bruge mine hænder) :-(
    God lørdag til dig også.
    Maria

    SvarSlet
  2. Ja lone sikke dog en god ide, og rigtig godt nytår til dig. Held og lykke med de finger.

    SvarSlet
  3. Tak Piger..

    Ja det er ved at være en farce.. Hader det.. Det værste er jo smerten..

    Tak. Ja de knapper skal man ikke kimse af...

    Lone

    SvarSlet