mandag den 11. oktober 2010

På rad og række...


Ja de er alle på rad og række.. Nystrøget og klar til små pigebørn som skal være smarte og fine..

Det blev alligevel til en del. Det er ikke sidste gang at jeg roder mig ud i sådan et projekt.

Er så begejstrete for at sy på overlocker. Min må jeg simpelthen ha afleveret til rep.. Der er jo flere ting i ærmet.

Nu skal jeg klippe ugler og hækle på mit tæppe, så aftenen er fyldt op med projekter.
Godt det samme for man må vel gerne ha lidt ondt af sig selv, når nu man har været ved tandlægen og smidt det meste af en 1000 kr. seddel.. Sikke en dyr fornøjelse...

5 kommentarer:

  1. Gad godt være en lille pige med de kjoler ;0)
    Du har da godt nok haft travlt

    SvarSlet
  2. Hej Lone.

    Hold da op du har haft travlt, det var da helt vildt :o) Jeg elsker også min overlocker. Jeg nyder i den grad at kunne lave pæne sømme og skarpe kanter ;o) Så afsted med den overlocker af din, Lone ;o)

    Altså jeg blir lidt misundelig over alt det du får for hånden :o) Håber du tar billeder og ligger herind på dine fodspor, af dit julemarked ??? Forsat dejlig aften søde Lone. Mange hilsner Anette.

    SvarSlet
  3. hej Anette..

    Har så sent som i dag undersøgt hvor jeg lige kan aflevere den. så den er på vej.. onsdag skal den til doktormanden...

    Anette, tak for de søde ord, men det er jo ganske simple modeller som alle laver i flæng. Jeg syntes blot de var kære fordi jeg i nogle af tilfældene har valgt noget stof fra USA som vi ikke har her... lidt specielt..
    Det er mine juleforklæder også syet i..

    Billeder fra julemarkedet er en selvfølge. Du skal nok få et kik.... det lover jeg.

    Lone

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine alle de små kjoler. Det er snart mange år siden, jeg har syet så småt. Hvor har du gang i mange ting. Jeg er gået helt i stå. Det kommer forhåbentlig igen.

    God aften.
    Randi :o)

    SvarSlet
  5. Randi...

    Jeg har savnet at se nyt fra dig.. og ikke mindst høre fra dig.. tro mig jeg har også haft perioder hvor det har ligget stille.. Det kom igen.. Det gør dit også. Du er jo så kreativ en kvinde.. Det kommer. .det er jeg sikker på..

    lone

    SvarSlet