onsdag den 28. april 2010

Give away.... Udtrækkes mandag den 3. maj...


Ok... Jeg har forstået det... I syntes en giraf vil være en god idé til give away..

Det bliver en sød lille giraf i sort... den måler ca. 26 cm.

Held og lykke. Håber der er mange som har lyst til at deltage...
Sådan er reglerne, hvis nogle skulle være i tvivl.
  • 1 lod ved at lægge en kommentar
  • 2 lodder ved at lægge en kommentar samt fast læser
  • 3 lodder ved at lægge en kommentar, fast læser samt linke til min side.
  • 4 lodder ved de 3 ovenstående samt et indlæg om min give away. (Har jeg set er det nye i give away)

44 kommentarer:

  1. Hej Sikke en skøn giraf. Har længe beundret dine fine giraffer, så vil da ikke gå glip af chancen for at vinde en :)

    SvarSlet
  2. Kære Lone
    Jeg vil gerne lege med 3 lodder!
    Rigtig fin giraf,fint stof.
    KH Heidi

    SvarSlet
  3. Så søt giraff :D
    Jeg er med på 3 lodd :D

    SvarSlet
  4. De er bare for skønne dine giraffer :-)

    SvarSlet
  5. Så fin) Eg er med, 4 lodd:) Ha en forsatt fin dag

    SvarSlet
  6. Lone,de er bare helt vildt fine, dine giraffer. Jeg er med (3 lodder) og håber på bedre held end sidst ;o)

    SvarSlet
  7. Jaa jubii. Skøn giraf. 3 lodder til mig.
    Frk Hverdag

    SvarSlet
  8. Hejsa - jeg vil også gerne være med på 3 lodder :o) God dag

    SvarSlet
  9. Uhh, jeg har længe kigget efter dine fine giraffer, så jeg er da helt klart med på to lodder :-)

    SvarSlet
  10. Jeg er også med på 3 lodder, de er bare så daaaaajlige :-)

    SvarSlet
  11. Hejsa
    Den giraf må meget gerne komme hjem til mig og bo, så derfor smider jeg 3 lodder i puljen og håber jeg er heldig.

    SvarSlet
  12. Hej igen.. jamen så er jeg da helt klar med på 4 lodder.. bliver nød til at vinde den :)

    SvarSlet
  13. Jeg vil meget gerne vinde den skønne giraf. Så jeg er med - med 4 lodder :) Tak

    SvarSlet
  14. Den giraf kan få ærespladsen i min stue. 3 Lodder tak

    Kh
    Monika

    SvarSlet
  15. 2 giraflodder til mig, den er så nuser...

    SvarSlet
  16. NAAAAJJJJJ hvor er den kær.
    det må jo være 2 lodder her.
    Gigraffer er bare nogle skønne dyr, og i stof helt uimodståelige.

    SvarSlet
  17. Min 2-årige Hertuginde vil være SÅ glad for sådan en giraf! Simpelthen, så jeg MÅ bare være med i din give away
    Jeg smider lige et lod i puljen

    SvarSlet
  18. Den giraf vil bare så gerne bo hos mig. Tre lodder, tak.
    Hvornår trækker du vinderen?

    SvarSlet
  19. Dejligt at så mang vil være med...

    Tak Eva.. har rettet mit opslag.. og skrevet at den udloddes den 3. maj..

    Lone

    SvarSlet
  20. Jeg blir gjerne med på trekning hos deg og deltar med 3 lodd :)

    Fine giraffer som du lager :)

    SvarSlet
  21. Jeg snupper to til at starte på! De er så fine de giraffer!
    God aften tiæ dig.

    Mvh Maria

    SvarSlet
  22. Den vil jeg bare så meget gerne have til min veninde, så 4 lodder til mig, ellers må jeg købe den hende:-)

    SvarSlet
  23. Jeg vil også være med, jeg er fast læser i forvejen. Men jeg vil da henvise til din give away og din hjemmeside.

    Det er bare så sød den giraf( bare det bliver min )

    SvarSlet
  24. Den giraf tror jeg gerne mine børnebørn vil lege med. 3 lodder til mig. God aften.

    SvarSlet
  25. Hej Lone.
    Mon Frederik skal have en giraf-ven tænker du nok ??? Arh, han hygger sig gevaldigt i Asta´s selskab, så vi undlader at deltage. Men uha, jeg forstår godt hvis der er mange der gerne vil have fingerne i ham her :o) Han er skøn :o)
    Knus Anette

    SvarSlet
  26. For en fin giraff og herlig blogg! Første gang jeg er innom og kommer nok tilbake :) To lodd på meg..

    Hilsen Kristin

    SvarSlet
  27. Hvor er den fin, er med på 2 lodder ;)

    SvarSlet
  28. Sikken en fin giraf ;-)
    Jeg er med på 2 lodder, tak.

    SvarSlet
  29. Jeg har ikke min egen blog - så jeg nøjes med et lod og håber at lykken tilsmiler lige netop mig, for din giraf er lige en perfekt gave til min datter.
    Mange hilsener Charlotte S

    SvarSlet
  30. Jubiii!! Deltager med største fornøjelse med 2 lodder og krydser fingre fra nu af og til på mandag da :o)

    SvarSlet
  31. Jeg er helt pjattet med dine giraffer, så er da nødt til at deltage med 3 lodder...

    SvarSlet
  32. Hej Lone
    De er altså bare så skønne dine giraffer.
    Jeg snupper ski' da lige 4 lodder og krydser mine fingre :o).
    Hyggeligt at møde dig i Sfot og Stil forleden :o).
    God St. Bededag :o).
    Knus Mette

    SvarSlet
  33. Hej Lone!
    Jeg er da helt klart med på 3 lodder. Den er smadder sød. Den ligner en jeg syede mange af da jeg var ved Panduro i tidernes morgen. Mønster er bare ikke lige til at finde, har prøvet. Men der er alt for mange steder sådan ét kan gemme sig. :o)

    God weekend
    Kh Randi

    SvarSlet
  34. Hej Lone :)
    Skal da i hvert fald også være med... Vil ikke gå glip af chancen for at vinde en af dine dejlige giraffer :) 3 lodder til mig, tak :)

    Knus Frk. Høiriis

    SvarSlet
  35. 2 lodder til mig :) Uuuhh jeg eeelsker dine giraffer :D

    SvarSlet
  36. Jeg vil gjerne være med på kampen om å vinne en av dine herlige giraffer:) 3 lodd til meg takk!

    SvarSlet
  37. Hei
    Jeg kunne gjerne ønske å gi en stakkars hjemløs giraff et hjem. Den er artig å se på og virker grei å ha med å gjøre.Er den stueren?
    Jeg har selv en rykende fersk web-side og blogg, så dette er jomfruturen i cyber-space. Hadde vært morsomt med en kommentar eller nyttige tips. Er ikke helt stødig i det tekniske. Hvordan legger jeg meg til som følger? Hvordan kan jeg annonsere din give-away på min side? Ps: Jeg har også give-away.
    Mvh elisabeth

    SvarSlet
  38. Ihh hvor er den sød, ville passe perfekt herhjemme:)
    Jeg er med på 3 lodder:)
    Kh Catrine

    SvarSlet
  39. Jeg elsker giraffer - må prøve om jeg kunne være heldig, hvor er den skøn :)
    3 lodder til mig tak :)

    SvarSlet
  40. Sikken skøn lille sag!
    Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder :)

    SvarSlet
  41. weee jeg kan vist lige nå at være med her, håber håber håber sådan det er min tur til at vinde en af dine fantastiske giraffer :D

    4 lodder til mig :D tak ;)

    og så krydser jeg fingre resten af aftenen og hele dagen i morgen, for at giraffens nye hjem bliver hjemme hos mig :)

    SvarSlet
  42. os mig os mig....kan jeg nå at være med.....Fire lodder fra mig!!

    SvarSlet