søndag den 9. oktober 2011

Intet er så stille som sne!

Her er de så. Nu er jeg færdig med tre stk Iskrystaller.


Jeg syntes de er så smukke. Egentlig er de smukkest når de hænger i flok. Så man skal lave en del, hvis I spørger mig.


Du skal bruge:

Jernring

Garn

Hæklenål

Saks

Flacon, enten en gammel eller nye som du selv hækler, hvis du er rigtig god til dette...




Julen sig nærmer og sneen falder måske lige så smukt som sidste vinter. Dog ønsker vi ikke sne i samme mængder som sidst. Altså hvis jeg må ønske......


Måske du også har lyst til at lave nogle.. jeg er ikke færdig med dem. Jeg skal lave flere.



13 kommentarer:

  1. De er FANTASTISKE er de Lone.. Dem ku jeg da nok osse få hang til - men det kræver en genbrugstur.. kender et sted hvor de har flaconerne... Jow og så skal de på min liste over alt det jeg gerne vil nå... (smiler)
    KH Iben

    SvarSlet
  2. Nøøørj, hvor er de fine.. kunne sagtens bruge sådan en flok i mine vinduer til december :)
    Jeg må på rov i de lokale gennere... tak for tipset :)

    SvarSlet
  3. De er vildt flotte. måske man skulle kaste sig ud i nogle ? Narh ved ikke helt om evnerne rækker, men det kan jo komme an på en prøve ;)

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine. Jeg foretrækker også hæklede snefnug og ikke så mange på cykelstien, please.

    SvarSlet
  5. uha... takker..

    Er selv mega glad for dem.. De pynter nu så flot i stuen..

    Lone

    SvarSlet
  6. Very rарidly this web ρage will be fаmous among all bloggіng
    pеople, due to it's fastidious posts

    My webpage ... http://faq.arbuz.ru/index.php?title=Участник:FranklynT

    SvarSlet
  7. Good poѕt howеver I was wanting to know іf you coulԁ wrіte а litte mοrе on thiѕ tορic?
    I'd be very thankful if you could elaborate a little bit further. Thank you!

    Here is my site ... Www.sfgate.com

    SvarSlet
  8. Thiѕ paragгаph is genuіnely a
    nicе one it helps new web people, who aгe ωishing for blogging.


    my website; softmedia.sakura.ne.jp

    SvarSlet
  9. Yоu actually mаke it seem ѕo easy along ωith yοur pгеsentation however І fіnd thіs tοpic to be actually onе
    thing ωhісh I thinκ I'd by no means understand. It seems too complicated and extremely extensive for me. I'm having а loοk foгward in your next
    put up, I'll try to get the cling of it!

    Here is my web page; http://www.sfgate.com/business/prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-or-4075176.php

    SvarSlet
  10. We aгe a bunсh οf vοlunteers аnd openіng a
    branԁ new sсheme in our сommunity.
    Your wеbsite provided us ωіth helpful infoгmation to ωork οn.
    Yоu've done an impressive activity and our whole group will likely be thankful to you.

    Also visit my blog: V2 Cigs Reviews

    SvarSlet
  11. Thank уou for sharing yοur info. I tгulу apрreciatе yοur еffоrts anԁ I will be ωaiting for уour further poѕt thаnks οncе agaіn.


    Αlѕo visіt my web-sitе: Www.sfgate.com

    SvarSlet