mandag den 9. april 2012

Forberedelse er nogle gange det værste, ved et projekt

Tror ikke jeg er den eneste, som har det sådan......




Uanset om jeg er ene og alene, om at opleve følelsen af, at det er det rene "døj" når alt skal findes frem, måles, klippes, sættes sammen med nåle, klippe tråde af, pakke væk.. osv. ... Ja jeg sagde døj.. så elsker jeg at producere hurtige og nemme projekter på min symaskine.. Det gør jeg altså..


MEN.. Alt det ovenstående som jeg pev lidt om, det er da ikke det sjoveste ved syprojekter.. vel?



Når så alt det er overstået, så går det jo som regel, som smurt i smør.. det rene Lurpak :o)


Hvad det er, som gik så nemt, viser jeg senere.. Måske imorgen...



Indtil da, Rigtig god Påske..

12 kommentarer:

  1. NEJ Lone du er ikke den eneste. Det er langt sjovere at sy, strikke og hækle end hæfe ender. Jeg sidder i skrivende stund med en strikke trøje der "bare lige" skal syes sammen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt jeg ikke er ene om den følelse.. Ville ønske man kunne springe over det..

      Jeg er ked af at sige det, men.. Du må også igang.. Nogle gange er det besværet værd...
      Lone

      Slet
  2. Det kender jeg godt. Har brugt tid i dag til at tegne kjolemønster af, lægge på stof og klippe alle delene ud; satser på at få den syet i morgen.
    Spændende at se, hvad du får ud af stoffet.
    Så dig forøvrigt i Stof & Stil i sidste uge, men du var så optaget af en snak med en anden, så jeg listede bare fordi

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen jeg glæder mig til at se kjolen....

      Altså du skulle da lige ha hilst på.. det ville ha været hyggeligt.. Det var jo blot min kære Birgitte og Roald som jeg fik en sludder med...

      Du hilser lige på næste gang.. ik os

      Lone

      Slet
    2. Det gør jeg bestemt ... Lone

      Slet
  3. For ikke at tale om at sprætte eller trævle op! :) Glæder mig til at se, hvad du har syet.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det er heller ikke en spøg..

      Er bange for du bliver skuffet, når du ser resultatet.. Der er ingen raketvidenskab over projektet..

      Lone

      Slet
  4. Jovist kan forberedelserne nogen gange være lidt trælse...men det betaler sig ofte at gøre forberedelserne med omhu...Glædelig hverdag til dig i morgen...spændende at se havd projektet er resulteret i...

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha, Kristen.. jeg ved det godt.. Det er altid givet godt ud, at gøre forberedelserne ordentligt. Siger det til mig selv hver gang...

      Øhe, er bange for at I bliver lidt skuffet når I ser det "fattige" resultat..

      Det er ikke høj kunst..

      Lone

      Slet
  5. uh jeg er vist ene om at synes det er en hyggelig del af syprojekterne :) jeg elsker nussearbejdet og sprætter gerne op og laver om... min familie synes jeg er vanvittig.
    kh Emma

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Emma.. Lige blandt disse kommentarer, er du vist lidt alene..

      Sorry.. Tror nu ikke du er helt ene.. Kender andre som har det som dig.. Det er i øvrigt godt vi ikke er ens.. Du ville jo være perfekt i de fleste makkerpar.. Du laver det du finder sjovt, den anden, resten...

      Lone

      Slet
    2. Emma, jeg kan ikke finde ud af om du har en blog.. Måske jeg ikke er for god til det her... har du det?

      Lone

      Slet