torsdag den 13. januar 2011

Blog Award 2011


Jeg er da så glad.. Jeg har modtaget denne blog award, fra hende her... KIRKEBY...
Maria som har "KIRKEBY - bloggen" er en utrolig kreativ og fantasifuld pige. Det sjove er faktisk at jeg fandt Maria på Facebook. Her havde hun oprettet denne side. På denne side havde Maria delt mange af de gode idéer som myldrer ud af hendes hoved...
Jeg elskede det, og begyndte at gøre det samme. Lige indtil jeg blev grebet af at blogge.. Så måtte jeg bare fortælle Maria om min nye passion. Nu er hun HELDIGVIS med og beriger os med de mange idéer. Tak for det, og den fine AWARD.
Meningen er, at jeg skal dele 3 ting om mig selv. Ting som jeg holder af .... Det er faktisk ikke helt så nemt, da jeg syntes, at jeg har delt dette, med Jer alle før.. MEN...
  1. Ud over at jeg faktisk er GANSKE VILD MED AT BLOGGE, ja så er jeg også vild med at dele mine kreative projekter med andre. Jeg deler gerne på bloggen, men i særdeleshed også på mit arbejde. Er nok den slags pædagog, som ikke bryder mig om, at lave ting med børnene, som forældrene skal vride sig i støvet for at holde ud at have stående fremme. Derfor sætter jeg en ære i at mine kreative projekter ofte kan, nogle gange i forenklet form, bruges i arbejdet med børnene. Bliver bekræftet når jeg ser de stolte børn vise frem. Det er jo lønnen i sig selv.
  2. Har sagt det før, siger det nu igen.. Der er en lille fotograf nede i mine mave. Jeg elsker simpelthen når jeg får udfordringen at fotografere store og vigtige begivenheder i andres liv. Det kan være den gravide kvinde, bryllup eller familiebilleder. Jeg bliver helt høj, siger min mand. Ved han har ret. Mærker det nemlig helt nede i maven, hver gang jeg taler om det og ikke mindst når jeg ser de glade familier, som jeg har haft muligheden for at fotografere.
  3. Jeg er ikke den store indretningsarkitekt, ikke desto mindre, elsker jeg det. Jeg finder stor fornøjelse i at arrangerer små anretninger i hjemmet. Dette er da sjovt. Jeg har sågar indrettet overdækkede terrase for en kollega, børneværelser, soveværelser, stuer m.m. Jeg nyder det, og gør det så gerne. Denne lyst dækker jo samtidig lidt shopping, som bestemt kunne være punkt 4. Ja sammen med alt det andet som jeg ikke fik med denne gang.. Det være: Roald, rejser, familier, venner osv.

Jeg skal også give denne AWARD videre til 3 skønne bloggere... Det gør jeg gerne..

4 kommentarer:

  1. Hej Lone.
    Tak for alle de pæne ord. Godt også at høre mere om dig.
    Mvh Maria

    SvarSlet
  2. Hej Lone
    Tillykke med den fine award:). Har du forresten modtaget den mail jeg har sendt dig ang. kaffedåserne?
    Vh. Louise

    SvarSlet
  3. Tusind tak for awarden. Jeg vil ordne forpligtigelserne der følger med i løbet af søndagen.

    SvarSlet
  4. Tuuuusind tak, Lone. Det var godt nok sødt af dig at tænke på Søhesten :-)
    Beklager jeg ikke har set dit indlæg noget før :-) Jeg sender Awarden videre senere i dag, når Vingummien sover:-)

    SvarSlet