lørdag den 12. december 2009

Min søsters elefant

I mange år har min mor undret sig over, hvordan hun har fået 3 meget kreative piger, når hun ikke selv kunne se forskel på en synål og en knappenål. Helt rigtigt var det nu ikke, vores dejlige mor, som desværre ikke er her mere, kunne da strikke, så helt uden kreative evner var hun IKKE. Jeg vil så gerne lære mange forskellige ting, så professor på de enkelte ting, bliver jeg nok næbbe. Så nu vil jeg prale lidt af min ældste søster, som er meget dygtig til at hækle, ja det er min anden søster såmænd også, men jeg har ikke lige noget jeg kan lægge ind af hendes hæklerier.. Det må blive en anden ting, et flot sjal... Det må vente ;o) Susanne, som min ældste søster hedder, har hæklet denne søde elefant til mig. Jeg er vild med den og den sidder på min sofa og pynter. Hun har hæklet en del af dem, og de gør alle små pige- eller drengebørn glade.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar