lørdag den 12. december 2009

To fluer med et smæk.

Jeg elsker at dekorere og indrette, gør det gerne og gør det tit. Der er dog ingen grund til at opfinde hjulet mere end én gang. Det er grunden til at jeg lige viser hvordan jeg har genbrugt en opsats mere end en gang.

En af de mange gang jeg skulle pynte op til en stor fest, med 120 gæster, som denne gang, alle skulle spise de dejligste kager, på et flot dækket kagebord, manglede vi en opsats som kunne pynte på det store bord. Til den lejlighed tegnede jeg denne opsats som Jens Ditlev Pedersen lavede til mig. De kunstige kager er lavet af Pap og PU-skum pyntet med maling og krømmel.

Anden gang jeg skulle pynte op, var da der skulle laves julebuffé bord til en juletræsfest. Opsatsen måtte bare bruges igen. Denne gang med pakker, som jeg havde pakket i sølvpapir med silkebånd om. Denne gang var den også imponerende og talte for sig selv.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar