tirsdag den 3. februar 2015

Legetøj som er sødt.


Nogle gange er jeg bare mest til små projekter. Vil lige vise Jer et af dem. 

Som I nok ved så elsker jeg at sy og hækle men kæmper så frygteligt med den udfordring at tålmodighed ikke er min spidskompetence. Derfor faldt dette lille projekt lige i min smag. 

En CUBE som kan rasle. Den har små bånd, som de små bitte babyfingre kan få fat i den. Den er blød og sød. Og den praktiske husmor vil klappe i sine små hænder når jeg siger at den kan vaskes. 

Det er da smart. Savl og andet godt er ikke sagen i længden. 








4 kommentarer:

  1. sikken en god ide Lone, og så akkurat lavet. Så lidt tålmodighed har du i hvert fald.....sådan er det jo, når noget er interessant er tålmodigheden større. Det stof du har valgt er helt perfekt til dette legetøj. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Birgit. Du er så sød. Jeg øver mig hver dag. Og lidt bedre bliver jeg vel over tid. 😉

      Lone

      Slet
  2. Hvor er den bare fine - super gave ide

    SvarSlet
  3. Den er vel nok dejlig, jeg er vild med koen på løbehjulet

    SvarSlet