mandag den 11. februar 2013

Kommode før og efter. Døm selv.

 
Hvis du følger mig på Instagram, under navnet MENDELGREN, vil du vide, at jeg for noget tid siden lagde en lille undersøgelse ud.. Den gik i sin enkelhed ud på at høre hvem som holdt med mig og hvem som holdt med Roald.. Se billederne her, og se hvordan det hele endte.
 
Kommoden som du ser, uden skuffer, ovenstående ville jeg male.. Roald var ved at skrige.. Det kan man da ikke, var ordene..
 
Jeg mente at det kunne man godt.. Mange holdt med mig, få med Roald. Jeg kan fortælle en hemmelighed, uanset afstemningens udfald, ville jeg male den.
 
Den er nu blevet malet mørk grå. Jeg har ikke fortrudt det et eneste sekund. Jeg syntes den er blevet så flot.. så er det sagt..
 
Døm selv..





Den næste diskussion går nu på om kasserne fra Rema 1000 må blive.. Det må de godt, hvis du spørger mig.. Igen er Roald mere konservativ..

Jeg kan kun sige: Har du en gammel kommode, så gør det.. Hold dig ikke tilbage.. Den har fået nyt liv..

14 kommentarer:

  1. Beklager Roald, men jeg holder med Lone ;-)
    Kommoden er blever superflot og kasserne passer perfekt dertil

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Du er en ven. Godt der er nogen som hilder med mig.
      Er jo selv glad for resultatet

      Lone

      Slet
  2. Fint resultat, og selvfølgelig skal kasserne da blive ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Og ja. De skal blive. De er da for seje på den kommode.

      Lone

      Slet
  3. Den er fed - har lige lavet børneværelse - og den gamle hvide kommode (i stil med din) ska oz males mørkegrå - s passer den perfekt til de gamle arkiv skabe jeg har hugget fra garagen - og stillet på børneværelset . Og jeg har oz købt kasserne fra rema :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så har vi begge go smag. Man skal turde noget nyt. Det gør vi. Jeg arbejder på at min mand bliver lige så modig.
      Lone

      Slet
  4. Den er blevet SÅ flot - og ja alle mine gamle møbler har fået nyt liv gennem årene - nogen af dem flere gange haha... Godt du gjorde det:0)
    Knus Iben

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Iben..

      Farve skal der til.. dog har jeg ikke været helt så modig, med den grå.. men tro mig, det er modigt for ham jeg deler hjem med.. haha

      God for os.. det er ikke sidste gang jeg gør det..

      Knus Lone

      Slet
  5. Den er blevet rigtig flot :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak MOna.

      Det er din strikdukke også.. Jeg forsøgte at lægge en kommentar.. Det var ikke så nemt, håber den er gået igennem.
      Lone

      Slet
  6. Den er blevet så fin.
    Det der Instagram må jeg vist have sat mig ind i. Jeg er bange for, at det bliver i en uge med to torsdage.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Eva,
      Så er jeg bange for at du og jeg ikke mødes på Instagram..

      Det med tid nok, er vist en folkesygdom..
      Eva fik du nogensinde den bog om den flyvende appelsin..

      Har ikke kunne finde dit svar, har spurgt før

      Lone

      Slet
  7. Fin kommode og tusinde tak for dine smukke ord, de varmede meget :-)

    SvarSlet