mandag den 25. februar 2013

DIY makeover.. Af beholder

 
Jeg elsker når man kan lave noget om til noget helt andet..
 
Måske du også har set disse beholdere.. Alt i en.. Pandekager m.m...
Et behov som den travle familie har, måske.. Jeg måtte prøve, for jeg ville bare gerne ha beholderen.. Så køber du dem også så gem beholderen og gør som jeg, eller gem til mig :o)
 
Jeg har så såre enkelt blot pyntet dem med maskintape.

Du kan bruge dem til:

  • Værtindegave fyldt med småkager
  • hæklenåle
  • perler
  • maskintape
  • legomænd
  • you name it...

8 kommentarer:

  1. Ej, det må jeg jo også prøve nu. Hvordan var pandekagerne?? Hvis jeg for det job jeg har søgt i dag, kunne jeg godt bruge lidt inspirations hjælp fra dig :-) men så hører du lige fra mig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber du får det.
      Pandekagerne skal først smages en anden gang. Tror jeg snød. Det var æg og bacon.
      Det var ok.

      Du siger bare til.
      Kram Lone

      Slet
    2. Ok :-)
      Tak!
      Kram til dig også :-)

      Slet
  2. Svar
    1. Den ide gir masser af muligheder.
      Lone

      Slet
  3. Sikke da en god ide...som også kan bruges på andre beholdere...god aften til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig Kirsten

      Den kan bruges til mange ting som trænger til en farvepift..

      Lone

      Slet
  4. Ihh du har lige givet mig en fantastisk idé. Hvor er den fin!
    Tak for inspiration! Jeg skal vidst et smut forbi søsterne grene i morgen efter mere tape og et smut i netto efter et kedelig papetui/rør til strikkepinde/hæklenåle. Jeg stod og kiggede på dem den anden dag og tænkte de var smarte, men kedelige! Glæder mig helt til at komme igang. Kh Mie

    SvarSlet