fredag den 6. april 2012

Englekort. Se alle billederne.

Anna kom og legede med mig. Jeg har tidligere lavet en masse kort. Det er som om jeg har fundet andre interesser, ikke fordi jeg syntes det er kedeligt at lave kort. Tiden er bare til noget nyt.




I dag skulle Anna så lære at lave nogle af de kort som hun havde fundet hjemme hos mig. Dem hun kunne lide skulle hun lære at lave.
Anna forelskede sig hurtigt i de små engle. Her er nogle af de som hun har lavet idag imens hun har været her.. De er blevet så flotte. Jeg er så stolt af Anna.



Kortene kan få mange forskellige udtryk og størrelser. Man kan bruge det samme tryk og få forskellige kort. Det blev Anna hurtigt grebet af.. Alle kortene er flotte.




Dette er et skønt kort. Anna har brugt klæbepuder. Desværre fremgår det ikke så tydeligt på billedet. Det er min skyld.... Sorry.. for effekten er god.

Det er ikke sidste gang Anna skal lave kort. Hun er nu sendt hjem med en stak som skal laves færdig og videreudvikles på.. Tak for en god dag..

3 kommentarer:

  1. Skønne kort, hun er rigtig ferm til de ting i laver sammen !

    SvarSlet
  2. ja tak, Anna er rigtig dygtig.. Hun fanger hurtigt det vi laver..

    Og så er det jo så hyggeligt at lave det sammen..

    lone

    SvarSlet