søndag den 21. februar 2010

Flere sutteholdere i retrofarver.

Ups, ja her er lige en smutter i retrofarverne, men ikke alle er så vilde som mig og alle de andre farveelskere.....







Har fået såååååå mange efterspørgsler på sutteholdere, at de sidste aftener er gået med masseproduktion af dem.

Der er jo nogen, som skal holde styr på sutten.. Jeg har ikke selv børn, og har derfor ikke brug for en sutteholder, men har siddet her og forelsket mig i de, for mig ellers vilde farvesammensætninger.

Så har man ikke brug for en sutteholder, så nyd farverne, det gør jeg..

11 kommentarer:

  1. Dejlige farver..hver for sig og sammen...

    SvarSlet
  2. Jeg er da vild med multicolor-kanterne.

    SvarSlet
  3. Ej, hvor er de flotte! Jeg elsker farver (som dig) og det er nogle rigtig flotte farver, du har fået sat sammen!!
    SÅDAN! :o)
    God søndag :o)

    SvarSlet
  4. De er så fine. For pokker du har haft travlt!
    Mvh Maria

    SvarSlet
  5. Hej piger..

    Tak for de søde ord...

    Maria..dig som er så dygtig hækler, ved at sådan en jo ikke tager 100 år.. Men du har ret de skal jo også monteres m.m.

    God søndag til Jer alle.
    Og tak for de mange kommentarer I er så søde at lægge på Bloggen.. Det gør det lidt sjovere at ha en blog..

    Lone

    SvarSlet
  6. Det er nogle dejlige og flotte ting du laver Lone M. Men du er kreativ og meget iderig :-)
    VH Flemse

    SvarSlet
  7. Hej Flemse..

    Sjovt du dukker op her.. Tak for de søde ord...

    Håber du har det som blommen i et æg... Det fortjener du..

    Lone

    SvarSlet
  8. Hej Lone.
    Jeg har en ikke-blogger-veninde, der har set dine fine sutholdere, men hun kan ikke se hvor hun kan kontakte dig henne her på din side?? Vil du kontakte hende på k_porse@yahoo.com?
    /Marengse

    SvarSlet
  9. Hej Lone.
    Fine suttekæder du har lavet, jeg laver også selv sådan nogle til vores datter, og de virker genialt. Skønne farver, særligt grøn og lilla :o)
    Kh Anette.

    SvarSlet
  10. Hej Anette..

    Tak, for rosen.. jeg vil løbe ind og kikke dine, måske jeg kan lære noget... hahah

    Lone

    SvarSlet