søndag den 29. april 2012

Blogtræf 2012. Sponsorgaverne myldrer ind.


Tiden nærmer sig. Har du meldt dig til? Har du også betalt? Hvis du har, så slå koldt vand i blodet og glæd dig til en skøn dag.


Den 12. maj går det løs. Det er nærmest ved at udvikle sig en " Ladies day" med alt hvad det kan indebærer. Tør du tage chancen, og gå glip af en dejlig dag? Nej vel?

Tryk på billedet i højre side. Se der, hvad du skal gøre for at være en del af dette skønne arrangement, nå og så tilmeld dig..

8 kommentarer:

  1. HOLD DA OP! Nej hvor jeg glæder mig.

    SvarSlet
  2. For søren Lone... det er jo helt vildt. Jeg GLÆDER mig til endnu engang at være i dit og de øvrige bloggers selskab. Det bliver bestemt en dejlig dag.

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Jeg må tilslutte mig de andre. Jeg glæder mig rigtig meget til at mødes igen. Og sponsorgaver er da ikke til at sige nej til. Du har gjort et godt stykke arbejde igen i år. Tak for det Lone

    SvarSlet
  4. Hej Lone jeg glæder mig til mit første blogtræf.
    Jeg har skrevet til dig tidligere, skal jeg bruge den kvittering, som jeg fik på mail fra din mand, for den er jeg desværre kommet til at slette :-(

    SvarSlet
  5. Jeg har meldt mig til og betalt og jeg glæder mig helt vildt!!

    SvarSlet
  6. uha.. I skal ikke bekymre Jer så meget. den mail I har fået skal ikke medbringes, den sendes blot til Jer for at I kan se at Jeres penge er modtaget..
    Ses den 12. maj.

    Lone

    SvarSlet
  7. dælme ærgerligt jeg bor så langt væk !!!

    SvarSlet
  8. Jeg glæder mig!! :)
    HELT VILDT!

    SvarSlet