mandag den 15. september 2014

Hæklet bogmærke.

I weekenden var jeg til kreadag sammen med en del kreative damer. Der blev hakket, skåret stempler og syet tasker. Og jeg hæklede. Jeg har vist fortalt det før. Lige nu er syning og hækling det jeg arbejder mest med. 

Da det var nemmere at slæbe hækletøjet med end symaskinen så blev det hækling jeg fik dagen til at gå med. 

Jeg havde set nogle skønne bogmærker hæklet som mus og grise. Kvinden som har designet dem hedder Gitte Blinkilde. Hun er så dygtig. 

Da jeg kun havde garn lidt tykkere end normalt, blev det til en bogrotte. Vurder selv. Den blev lidt stor. 



Det er ikke det sidste bogmærke jeg hækler. Det er så skønt. 


3 kommentarer:

  1. Sød bogrotte. Og dejligt fredelig ;)

    SvarSlet
  2. Har du en opskrift på den hæklede bog mus og den hæklede abe bogmærke. De er bare så søde. Jeg ville elske at hækle dem. Hilsen Anne-Marie Andresen

    SvarSlet
  3. Har du en opskrift på den hæklede bog mus og den hæklede abe bogmærke. De er bare så søde. Jeg ville elske at hækle dem. Hilsen Anne-Marie Andresen

    SvarSlet