torsdag den 29. marts 2012

Tjenesteprojekt til Børne og Ungdomspsyk.

Idag er vores kunst afleveret til Børne og Ungdomspsyk.. Sikke en skøn aften. Det er bare så god en fornemmelse, at få lov til at gøre godt for andre.




Jeg er af den holdning at man bør lære unge af tænke på andre end sig selv. Det er sundt. Midt i en tid, hvor vi har så meget fokus på os selv, som vores egen lykkessmed.




Idag har vi fået en oplevelse og følelse i maven, om at det nytter, samt gør en forskel, når vi yder for andre..




Pigerne har lavet de skønneste Ugler..
Nogle ugler var i tapetrester, venligst doneret af forskellige Malerforretninger i Aalborg, tak til dem, disse havde vi hæklet rund om..

Andre, er lavet af fjerpynt, som er doneret fra Klitgaarden. Det er såmænd gammel hattepynt til Square Danser Hatte... Hvad man dog ikke kan finde på at bruge dem til.. Jeg så for mig en Uglemave.. Er den ikke skøn?
Grenene er lavet i filt.



Glæden var stor da pakkerne blev pakket op. Jeg håber DU har tid, lyst samt overskud til, i dit nærområde, at gøre en forskel. Det kan være børn, gamle, syge eller måske noget helt andet, som rører dit hjerte. Det vigtige er dog at gøre en forskel... Jeg håber du gør det...

6 kommentarer:

  1. Ej hvor er de bare blevet flottte. dejligt med en ildsjæl.ha en dejlig dag

    SvarSlet
    Svar
    1. TAk Louise..

      Det er svært at lavde være.. Nyder at være med til at gøre en forskel.
      Lone

      Slet
  2. Skønne ugler med smukke tanker bag ♥
    Dejligt med frivilligt arbejde.

    SvarSlet
  3. Sikke en dejlig ide og hvor er uglerne bare søde :o)

    SvarSlet
  4. Jeg er helt vild med de fjer-ugler :-)
    Godt initiativ du har taget - jeg tror på, at det er til glæde for både de unge, der producerer og dem, der modtager.

    SvarSlet
  5. Hej søde

    Jeg har lånt din ide med uglerne. De er blevet så fine og børnene er så stolte af dem. Du kan de dem her http://sfoideer.blogspot.com/ :o)

    Knus
    Pia

    SvarSlet