fredag den 24. februar 2012

Terapi i hænderne






Nu er der gang i det nye projekt. Glæder mig vanvittigt til det er færdigt.. Måske i morgen.. eller søndag.. Jeg vil arbejde hårdt på det. Det er nemlig sådan at jeg slapper så godt af når jeg hækler.

Det har jeg i øvrigt hørt mange berette om. Det er den rene terapi. Jeg vil pleje mig selv, min hobby og de andre bloggere imorgen. Jeg glæder mig rigtig meget.


DIY:

-120 lm

-samles til en ring

-Stm ringen rundt.

-Oldemorfirkant systemet ringen rundt. Begynd hvor du lukkede ringen. der laver du mønstret som hvis du lavede hjørner på firkanterne. Det samme gør du midt for..

-Fortsæt til sjalet er lant nok..

-Sjalet kan afsluttes med en kant efter eget ønske..


I ser naturligvis det færdige resultat...

1 kommentar:

  1. Hej du.. Glæder mig til at se dit færdige terapi arbejde.... du er nok til blogtræf i Århus idag.. Uha jeg ville gerne ha været med - men nogle gange er der bare så meget.. Nu hører vi på bloggen nok snart om dagen osse..
    See you
    KH Iben

    SvarSlet