fredag den 21. oktober 2011

Børnekunst.. ville lige dele..

Der er efterårsferie på jobbet i denne uge.. Selv har jeg holdt tre dage, men har været på job torsdag og fredag..


Det har været hyggeligt.. Der har været tid til både praktiske opgaver og hygge om de børn, som desværre ikke var så velsignede at de også kunne holde ferie.. Det burde være en menneskeret.. Men vi har været rigtig gode ved dem, det lover jeg...


De praktiske opgaver er nu også hyggeligt.. Jeg elsker dem, de har for mit vedkomne ofte en kreativ snert.. Også denne gang..


Jeg har handlet.. indrettet og malet.. NÅ ja..


Lige inden jeg gik hjem idag, tog jeg lige disse billeder. Børnene har jo leget med Ecoline farve og tudser.. De er blevet rigtig gode.. Især de sorte rammer gør en forskel.. Døm selv.


Jeg er stolt af de kære børn, og efter ferien kommer de andre tilbage til dette syn:





4 kommentarer:

  1. Sikke en flot væg! Det må være dejligt at komme til på mandag.

    SvarSlet
  2. skønne billeder og sikke en skøn velkomst for dem på mandag

    SvarSlet
  3. De er så flotte og dejligt at der sker noget helt SPECIELT for de der ikke holder ferie,
    nogle er priviligerede og andre må skiftes ...
    og sådan er det jo resten af livet

    SvarSlet