fredag den 30. september 2011

Ugler af lopper ;o)

Hvem kan ikke lide Ugler... Vi kan... Da jeg havde Loppemarked for et par uger siden, fik jeg lov til at arve disse flotte fjer...



Da alt skulle væk og pakkes sammen, ville Klitgaarden ikke gemme deres hattepynt..( pynt til cowboyhatte)



Det er blevet til disse flotte Ugler. Det var så indlysende at det kunne blive de skønneste uglemaver. Runde og flotte.



Vi har gjort sådan:



Vi har malet vores lærred, med grene til Uglerne....


klippet hattepynten i stykker og brugt den til maver til uglerne...


Kroppen, hovedet og næb er filt.


Øjne er knapper... naturligvis.



Husk at være kreativ og brug det, som du får lov til at arve...


Håber nogle af Jer kan bruge denne idé.. For jeg LOVER, børnene er meget stolte over dem.



Håber I alle får en kreativ dag...




God weekend..

3 kommentarer:

  1. De er vældig søde. Jeg tror lige, at jeg skal i mandens værksted og kigge... han var nemlig fluebinder ( fiskeri for uvidende ;) ) for mange år siden. Jeg mindes at 75% af SU´en dengang gik til forskellige fjer og perler.

    SvarSlet
  2. Rigtig sjov ide, og hvor er de søde.

    SvarSlet
  3. Hej...

    Frøskuffen: Jeg håber du finder nogle spændende ting i mandens gemmer.. Der plejer at dukke ting op man ikke vidste var guldgrupper......

    Ideéerne vokser og skal lave flere igen imorgen.. Måske de udvikler sig.. hvem ved..

    God fornøjelse hvis der skal komme ugler eller andre fugle fra Jeres hånd.

    Lone

    SvarSlet