søndag den 19. juni 2011

Tænker meget...

I disse dage, tænker jeg rigtig meget på dem her.. Det er mine forældre. Desværre er de ikke på denne jord mere. Billedet er heller ikke det bedste i verden. Allerede her kan man se at min mor får meget medicin for sin KOL. Men jeg elsker dette billede alligevel. De var så glade den dag. Vi havde en skøn dag sammen. Det havde vi tit. De besøgte ofte Roald og jeg. Vi spiste altid god mad, snakkede og grinede. Jeg savner disse dage.


Jeg sidder i skrivende stund og tænker at vi alle skal skønne på de dejlige stunder som vi har med vores kære. De dejlige timer er blot til låns.


Jeg sender mine kære en kærlig tanke i dag. Nå ja, også i dag. Håber du gør det samme.

7 kommentarer:

  1. Dejligt billede, hvor ser de bare glade og skønne ud :0)

    Jeg har netop ringet og sludret med min elskede morfar, min mormor er desværre ikke mere, de har begge en ganske særlig plads i min hjerte

    SvarSlet
  2. Rigtig dejligt billede. Jeg forstår dig fuldt ud. Jeg går også i disse dag og tænker meget på min far. På tirsdag har vi sølvbryllup, og sådan en dag vil han være ekstra meget savnet. Bare tanken gør øjnene blanke.

    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  3. Sikke et skønt billede af dine forældre, og hvor er du dog heldig at have sådan et dejligt billede til at mindes dem begge.
    Jeg mistede min Far, som desværre kun nåede at blive 48 år. Han nåede ikke at se sit barnebarn, og det gør mig ked, for jeg ved at han ville have været stolt over at kunne bære titlen som Morfar.
    Du kan tro at jeg sender mine kære en tanke, også idag. Både dem i himlen, men sandelig også dem jeg er så heldig at have endnu.

    Et stort varmt kram til dig, Louise

    SvarSlet
  4. Jeg tror de fleste kan nikke genkendende til det du siger. Det er ikke forkert at vi skal skatte hinanden mens vi er. Og dine forældre stråler på billedet !! jeg har det lidt som Randi. Sidder og tænker at jeg gerne ville have haft min far oplevede sit barnebarn blive student i morgen. Det bliver en hård dag for min mor, men vi har jo stadig vore kære i hjertet !!

    SvarSlet
  5. Jeg storsavner min mormor og morfar. Altid klar med svar på livets store spørgsmål - og hjemmelavet rabarbersaft...
    De gav mig så meget og jeg er stolt over at videreføre deres normer og værdier. Hvor var det dejligt at læse dit indlæg - og lige blive mindet om at skønne på vores kære :-)

    SvarSlet
  6. Dejligt billede. Jeg tror fakttisk aldrig (eller kan hvert fald ikke huske det) at jeg har mødt dine forældre. Godt at man både kan savne og mindes.

    SvarSlet
  7. Sødt billede Lone.. Forstår dine tanker..
    har kun min mor tilbage.. og desværre ingen søskende.. Men at huske de gode minder - er sundt trygt og godt.. At være taknemmelig..
    osse for det vi SÅ har.. KH Iben

    SvarSlet