lørdag den 4. juni 2011

Hjælp.....

Der har været stille på bloggen, alt for længe.

Det skyldes at jeg ikke har kunne komme ind på bloggen. Jeg får at vide at jeg kan nulstille det hele, men forsvinder alt så?

Nu kan jeg lave indlæg, men kan ikke kommentere tidligere indlæg for så vil den ikke kendes ved mig. Dette tiltrods for at jeg skriver alle de rigtige koder m.m....

Er der mon en som kan hjælpe mig med dette?

Så vil jeg være noget så taknemlig. For jeg elsker jo min blog, og mine fastelæsere....

Og så lige god sommerdag til alle.. Ses snart..

3 kommentarer:

  1. En midlertidig løsning som jeg har læst mig frem til hos en anden blogger er, at man fjerner fluebenet hos "Forbliv logget ind" på ens mailkonto.

    Kan I læse den kommentar, så er det præcis hvad jeg gjorde.

    SvarSlet
  2. Hej Lone
    Har haft samme problem og det med fluebenet hjælper!
    Rart du er tilbage

    SvarSlet
  3. Tak for hjælpen.. nu skal jeg da vist i gang igen...

    Det bliver godt at være på banen igen..
    Der er jo sket en masse siden sidst..

    Lone

    SvarSlet