søndag den 3. april 2011

Fårårsmesse i Aalborg

I går var Roald og jeg på forårsmesse i Aalborg. Det var en ganske dejlig dag. Dette fordi min kollega, Lis havde foræret os fribilletter. Tak for det..
Da vi kom indenfor døren i Aalborg kongres og kulturcenter, blev vi tilbudt massage. Det siger man ikke nej til. Jeg gør ikke. Uha det var fantastisk. Hun brugte det mest fantastiske creme. Det varmer og udskiller affaldsstoffer. Ikke at man bryder sig om tanken om at man har sådanne nogle i nakken. Men jo.. Alt for dårlige arbejdsstillinger når jeg syr og hækler har sat sine spor.


Resten af dagen gik jeg rundt og duftede af JENKA tyggegummi. Husker I det. Jeg gør. uha...


Pladsen udenfor, var fyldt med stauder på vej til at sige goddag til forår og sommer. Det var et fantastisk syn. Jeg kom i så godt humør. Det blev så nemt at elske de 20 grader i havde i Aalborg i går..


Så også denne skål. Det er en masse engangs teskeer. Den var dog ikke limet, men det tænkte jeg man kunne gøre og så bruge den som rigtig skål. Det er da en sjov idé...


Håber også du havde en dejlig dag. Måske i haven, eller på messe?

6 kommentarer:

  1. Lyder som en fantastisk dag.

    Massage ville jeg heller ikke sige nej til, åh det ville vel nok være dejligt.

    Rigtig sjovt fad.

    Rigtig god søndag

    SvarSlet
  2. Hej Lone
    Det har da vist været en dejlig dag i har haft :o)
    Jeg vil høre om du har en af dine stof hundehvalpe tilbage, så dem til blogtræf og kom til at fortælle min søn om dem. Nu taler han ikke om andet.
    Pia

    SvarSlet
  3. Hej Pia..

    Jeg har to små hunde tilbage.. Dejligt at han blev begejstret.. Nu må vi så se om familien skal ha et nyt familiemedlem...

    Lone

    SvarSlet
  4. Ja jeg er glad for min hund jeg købte af dig...

    Skøn søndag du har haft - mon ik ham manden din ku lokkes til at forsætte den goe massage du fik dig der på messen..;0)

    Min Handy mand har lavet et blomster potte bord ud til haven - det må på bloggen når det er malet og fiks og færdig.. Klem Iben

    SvarSlet
  5. uha.. handy mand..

    Iben du aner vist ikke hvor heldig du er..

    Sådan en gad jeg godt eje.. nyd det plantebord. Sådan et ville jeg gerne ha. og Terrasse til mine kinesisk røde havemøbler som vi har malet, samt to højbede..

    Græder snart over bare priserne på materialer.. for pokker det er højt..
    og jo dejlig dag, og heldigvis skal jeg ALDRIG tigge for at få massage.. Roald giver gerne.

    Jeg er heldig... og jeg ved det..

    Lone

    SvarSlet
  6. Hej Lone
    Jonas har set dine billeder af hundene og spørger om hvilke farver du har tilbage.
    Pia

    SvarSlet