mandag den 27. december 2010

Til børneværelset



En lille sjov og nem ting til børneværelset.. De vokser så hurtigt og før man får set sig om, skal det ikke være nuttet og bedårende mere..
Så et nemt lille billede er til at overkomme.
Jeg har lavet to, et til en dreng og et til en pige.
Du skal bruge:
  • Malerlærred. Jeg foretrækker de dybe.
  • Maling
  • Glansbillede
  • Lim
  • Perler eller fjer.

Sæt det hele sammen efter egen smag og ønske. Disse kan jo også lavet i pang farver.. Kun fantasien sætter grænser.


5 kommentarer:

  1. Nej hvor er de bare søde! Dem kan man jo egentlig godt lave sammen med et lidt større barn.

    SvarSlet
  2. Lene Det kan man uden problemer..

    Jeg har også lavet dem på mit arbejde.. Jeg arbejder i en DUS. (SFO)
    Der brugte vi servietter. Så malede børnene flot baggrund og efter servietterne var tørre, malede de også ovenpå.. det fik flotte resultater..

    Lone

    SvarSlet
  3. Hvor er de søde, tror at datteren og jeg skal igang med noget lignende til hendes værelse :o)

    Forresten, du skrev på min blog at du har nogle kaffedåser, som du måske vil af med. Jeg modtager dem gerne, og vil gerne give lidt for dem - og kan se at vi begge bor i Aalborg, så det skulle ikke være noget problem at hente dem.

    SvarSlet
  4. Det er en aftale.. Hvormange kan du bruge?

    Jeg har lidt for ikke at sige mange... fnis..
    ps. en af dagene kan jeg da lige lægge et billede ud.



    Lone

    SvarSlet
  5. Jamen jeg tager gerne imod dem du vil af med, jeg vil nemlig hælde alt vores mel, sukker osv. på dåser, da min mand altid har det med at rykke tingene op ad skufferne, og når det står i poserne, så flyver det udover det hele. Og så pynter de jo så fint :o)

    SvarSlet