lørdag den 30. oktober 2010

Lilla den nye farve .... i min verden.

Jeg er ikke gået død... Nærmest det modsatte. Jeg arbejder på højkant med masser af spændende ting, til jul.
Her er jeg i gang med et babytæppe i lilla nuancer. Jeg er pludselig blevet vild med lilla.. Hvad skyldes dette mon? Pludselig fandt jeg også ud af at den farve har sneget sig godt og grundigt ind i min garderobe. Der må være noget med den farve.
Tæppet er ved at være færdigt, så er det kun det kedelige igen. Alle enderne skal hæftes. Det er knapt så spændende, som tanken om det tæppe, jeg lige har sendt Roald i byen for at købe garn til... det bliver Gul, Orange, Rød og Grønt. Jeg glæder mig.
Dagen i dag har dog også andre formål. Jeg har en stemme som Sussie Quatro (husker I hende) og må passe sofaen og den varme kamillethe.
Nå ja, godt med tøj på og så skal jeg passe min date med symaskinen. Den skal producerer juleforklæder og ugler. Det skal ske.. I DAG...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar