lørdag den 17. april 2010

Blogtræf - vá nu? FLOP ELLER HIT




Det er ingen hemmelighed at retro stoffer ikke er min spidskompetence, eller interesse for den sags skyld..

Men da jeg nu skal deltage på blogtræf søndag, og glæder mig til det, kunne jeg ikke modstå fristelsen og kikke på gammelt stof..

Faldt over dette stof: Bjørn Wiinblad motiver.. eller de ligner da meget godt.. Jeg aner jo ikke, om det er et FLOP eller HIT.. Det vil søndagen nok afsløre.... Er det et hit.. så sig til Piger, for jeg tog blot chancen...

Ellers så gør det ikke noget...

Nå tilbage til hækletøjet og det stof som jeg lige har købt i IKEA ...

2 kommentarer:

  1. Uuuh, Lone
    Jeg vil meget gerne bytte mig til noget Wiinblad... Hvad kan du lide? Måske har jeg noget?

    Vi ses i morgen!

    SvarSlet
  2. Hit, tror jeg!!! Kh og godt træf fra Lisbeth - som kun nødtvungent bytter Silkeborg ud med Berlin

    SvarSlet