torsdag den 11. februar 2010

Gaver


Jeg elsker gaver...

Jeg elsker at modtage, og især bliver jeg så glad når det er hjemmelavet.. der er ikke noget bedre.

Jeg elsker også at give gaver, jeg kan bruge meget tid på at finde det helt rigtige. Her på det sidste er jeg blevet glad for at give hjemmelavede gaver væk. Indrømmet er dette ofte forbundet med præsationsangst, men det er også forbundet med en god portion stolthed, så jeg holder smerten ud :)

Når jeg nu er ved at skrive om gaver, så sendte jeg en gaveleg ud i blogland, for, lidt siden (må indrømme at det er lidt for længe siden, håber på tilgivelse fra de piger, som skal modtage fra mig..).

Nu er jeg færdig med pakkerne, og de vil snarrest komme med posten. Lover ikke hvilken dag, da jeg skal afholde forældresamtaler i ugen, som kommer. Er der ikke også noget med, at man ikke kan vente for længe på noget godt..

Så nu håber vi bare på at det er noget godt. Siger lige på forhånd, klager modtages ikke ;o)

2 kommentarer:

  1. Hejmmelavde gaver holder altid 100...

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig - og jeg klager ALDRIG over gaver :-) Kh lisbeth

    SvarSlet