tirsdag den 29. december 2009

HURRA. 25 FASTE LÆSERE

Hurra .... endelig nåede jeg de 25 faste læsere. Jeg ved jo godt at der er endnu flere derude i det ganske land, som følger trofast med i mine projekter, men rent psykisk, så er det altså rart at vide at man ikke skriver ud i det blå.
I aften, tirsdag, kl. 20.00. skriver sådan, da jeg ikke kan få min computer til at registrere det rigtige tidspunkt for mine indlæg, udlodder jeg min give a way.
Hvis vinderen er hurtig til at maile tilbage, vil jeg sende gaven ud allerede i morgen..
HELD OG LYKKE TIL DELTAGERNE.

4 kommentarer:

  1. Tillykke og tak for den flotte halskæde. Jeg har fået den idag.

    SvarSlet
  2. Det med tiden... prøv at gå ind i indstillinger - formatering - tidszoner. Jeg havde nemlig samme problem, men mener det var der jeg kunne rette på det :-)

    SvarSlet
  3. Maria: Håber du bliver glad for den, og du har noget den passer til.. Det er lige som forudsætningen for at den er flot.. hah.. Dejligt den kom hurtigt frem...

    Kamma og Ko: Tak for rådet.. prøver mig frem, indtil videre er jeg kommet dertil at jeg er uden kl. haha.. Er nok lidt alternativt begavet når det kommer til computer ;o)

    haha

    tak for hjælpen..
    Lone

    SvarSlet
  4. Hvor vil jeg give dig ret. Det er rart, når men kan se, at der har været nogle forbi éns blog. Og især hvis der er en lille kommentar. Det er også rigtig rart at der er en lille flok, man ved har lyst til at se hvad man laver. Glæder mig til klokken 20.00 og krydser fingre for, at jeg kunne være heldig denne gang.

    Kh. Randi

    SvarSlet