lørdag den 9. august 2014

Billedspam fra Åben havebesøg hos Fru Pedersens Have

 
I dag har Roald og jeg været på besøg i "Fru Pedersens Have."
 
Jeg kunne ha svoret at dette aldrig ville ske..
Før vi købte hus, ville sådan en tanke ikke strejfe mig. Der er så sandelig kommet andre boller på suppen. Da vi købte hus lovede jeg Roald at hvis jeg måtte bestemme indenfor, måtte Roald bestemme udenfor. Ups. Det holder ikke længere. Jeg har fået smag for det "havepjat"
Vi besøger haver, googler og Pinterester i et væk. På Instagram følger jeg dygtige havefolk som også inspirerer mig.
 
Jeg har efter hånden set en del, nu.. Men denne falder nok mest i min smag.
 
Så i dag pakkede vi bilen og os selv og drog ud i den store verden. Vi tog ned til Fru Pedersen.
 
Man kan to ting når man tager til Åben have, altså i min verden.. Man kan tage af sted for at se på planter eller for at se på kreative, smukke og inspirerende tiltag i haven.
 
Fru Pedersen har mange smukke blomster og en grund som har store træer og smuk natur. Man kan høre vinden bruse så man glemmer hvor man er. Haven er stor og vi gik turen to gange og så nye ting anden gang. Ene og alene fordi vi så tingene fra en anden vinkel.
 
Fru Pedersen har ikke en have som skræmmer os nybegyndere. Græsset er ikke klippet med neglesaksen, men uha som hun kan noget med opstillinger af krukker, lygter, fuglehuse og meget, meget mere. Så har man styr på sine stauder m.m. så skal man se Fru Pedersens Have for at blive inspireret til at gøre kroge og strækninger i haven smukke, personlige og pussige.
 
Jeg deler lige en del billeder, men tro mig der er mere at se på, så er du på de kanter så ind og kik..
 
 







 
Her kan du sove, hvis du en dag vil besøge Fru Pedersens Bed and Breakfast. En skurvogn som jeg drømmer om at eje. Den er sat i tip top stand. Udsigten fra Skurvognen er marker så langt øjet rækker.. Det er så smukt.


 
Billedet her er fra Skurvognen. Hvem kan ikke nyde livet i sådan en vogn. Der er lyst og lækkert.

 
Smukke og søde detaljer. Lige min stil. Jeg elsker dette sted.



5 kommentarer:

  1. Det ser bestemt også hyggeligt ud.. Hvor i landet ligger haven?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Moster Gitte. Haven ligger i Vemb. Ca 32 km fra Ringkøbing.

      Slet
  2. Enig - ser lækkert ud ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så fint. Kan du tro. Altså al den inspiration man kan få.

      Slet
  3. Det ser ud til at være en super spændende have :o) et inspirerende sted.

    SvarSlet