tirsdag den 21. januar 2014

Endnu en spilledåse. Eller skulle det være en spilleugle.

Jeg har sagt det før, jeg elsker de hurtige syprojekter. 

Og alligevel så finder jeg på ting, som slet ikke er helt så hurtige endda. 

 Her blev det til en ugle. Den er syet efter samme koncept som de uglepuder jeg har syet en del af. 

Den vil pynte så flot på et hvert børneværelse. 



Den spiller Puff hvor kan man finde drager som dig?

Den er så kær og den er snart på vej til en lille ny dame som ikke kan leve uden. 


5 kommentarer:

  1. Den er da bare for kær - og dejligt udtryk, den har ;o)

    SvarSlet
  2. Så sød den er, og jeg kan så godt li´ den sang ...

    SvarSlet
  3. De er simpelthen bare så skønne dine spillemaskiner - og den lilla ugle, den er jeg bare hel vild med
    Hilsen
    Lone

    SvarSlet
  4. Ihh hvor er den fin! Må jeg spørge hvorfra du har fået selve spilledimsen med melodien i?

    Mvh
    Malene/ mq@live.dk

    SvarSlet
  5. Uh, hvor er den fin. Jeg er da også helt nysgerrig på, hvor du har fundet selve spille-dimsen??

    SvarSlet