fredag den 4. maj 2012

Nu har du også set en.......

....... PIPIRØVHEST:..

Ja vi kender vel alle, en pipirøvfugl, men dette var ikke godt nok..

Jeg har en stor mund. Måske skal jeg bare lære at holde den lukket.. det gælder i øvrigt også mit hovede som nogle gange popper op med idéer. 
Min kollegas barnebarn bliver konfirmeret idag. Hun er en hestepige. Så sangskjuleren måtte bare være en hest, hvis du spørger mig.

Så kom jeg jo til at sige at det skulle være en hest med sangene i rumpen.. 

Lis, fik øjne som møllehjul. Det kan vi jo ikke lave. Nej, nej. det gør jeg.. Her er den så. og ja, hvis du ser mørke pletter, så er det fordi den ikke er tør.. kunne jo ikke vente med at tage billeder.


Jeg har brugt:

  • papkasse
  • dåse med plastiklåg
  • filt
  • blomster
  • limpistol
  • bølgepap fra IKEA
  • garn fra Stof og Stil
  • knapper fra samlingen til øjne
  • maling
  • grilpinde
  • trælim
God fornøjelse.





6 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet god Lone! Den må da bringe lykke til dagens fest:-)

    SvarSlet
  2. Neej hvor den fiin lone.. :D Jeg bliver nød til at spørger omkring det blogtræf, er det ligesom dengang vi mødtes med dig i julen? hvor man tager kreative ting med og arbejder, eller hvad er det der skal forgår?? Klem Joan

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde Joan

      Det er godt du spørger. Jeg vil i løbet af nogle dage lægge et fint program ud, men indtil dag vil jeg fortælle dig, om dem som læser med her, at der skal ske følgende:

      Der er planlagt ca. 5 forskllige workshops. Hvilke materialer som skal medbringes giver jeg info om på programmet. Disse workshops er frivillige forstået på dem måde at man er velkommen til at medbringe sit eget håndarbejde som f.eks. strikketøj, symaskine eller andet. Dog er det min erfaring at de som deltog sidste gang jeg afholdt Blogtræf at pigerne har lyst til at deltage i det planlagte. De har lyst til at prøve noget nyt. På den måde kommer alle rundt og mødes med mange af de andre bloggere på de forskellige Workshops.
      Så nej, ikke medbrige ting med mindre du ikke ønsker at prøve det som jeg har fundet "undervisere/hjælpere" til. Altså andre søde bloggere som har sagt ja til at dele ud af deres talent.

      Joan jeg håber det var svar nok, ellers send mig en mail og dit nr. så skal jeg ringe til dig...
      Håber du har det bedre og er ved at være ved muffen igen..

      Lone

      Slet
  3. Det var nok Info, så venter jeg bare spændt og venter på programmet.. Jeg har aftalt med min mor, at hvis det bliver for meget så henter min mor mig.. Jeg glæder mig i hvert fald ;)

    SvarSlet
  4. Hej Lone,

    Jeg elsker din blog og de mange kreative idéer. Måske er du interesseret i at kigge forbi min blog :-) Jeg giver væk, hver måned, en håndarbejdes magasin fra 70er. Bladene er fyldt med gode idéer og inspirationer.

    Håber du kigger forbi :-)

    SvarSlet