lørdag den 20. februar 2010

OG DET BLIVER VED OG VED OG VED OG VED....

Det er ingen skam at indrømme det!

Jeg er træt af sne. Det bliver ved og ved. Nu vel, det er jo smukt, men uha det er upraktisk. For mig er sne jo noget som hører julen til.

Lige nu står min kære mand på taget, for at sikre at det ikke styrter sammen under vægten. Våd sne er en tiggende bombe..

Som om vi ikke har oplevet naturens kræfter nok, ja så havde vi også jordskælv i går aftes. Er der mon grund til at blive pivet nu? Ja jeg spørger bare.. Nå det er der jo nok ikke. Så jeg "nyder" (ironi) sneen så længe vi har den.
Jeg trænger til forår, og det må godt komme NU.

1 kommentar:

  1. Måske skulle du prøve at bygge en snemand lige som min nabo, Åse (se mit indlæg i dag). Jeg må indrømme, jeg har ikke prøvet.

    SvarSlet