fredag den 25. december 2009

Forløsning af spændingen




Endelig er maden overstået, ja og ris a la manden, som jeg selvfølgelig fik rigeligt af, uden at vinde nogen mandelgave. Der var endda dobbelt chance i år. Det blev Anja, min dejlige svigerinde, som havde svedt i køkkenet, der fik begge mandler. Tror det er velfortjent, men lidt snyd :o)

I år holdt vi en jul uden børn. Det har også sin charme, især når alle, som deltager er barnlige sjæle. Det var vi. Sang om træet, som vi næsten ikke kunne se for pakker. Dejligt, dernæst ca. 2 timer med pakker. Jeg klager IKKE. Jeg og alle de andre fik nogle dejlige pakker. Alle var glade, så de næste dage skal gå med at nyde dem.

BYTTE? Ja det ord må vi ikke glemme. Egentlig har jeg brugt mange år på at komme dertil at man godt må indrømme, hvis man har lyst til at bytte. Jeg tror på at giveren af gaven, hellere vil, at man bytter, end at man blot smiler og lægger gaven bagerst i skabet. Så i år skal jeg blot bytte EN GAVE. Taske nr. 3 skal byttes til et par øreringe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar