søndag den 18. august 2013

Man skal lære så længe man lever.

I dag har jeg været på hæklekursus. Hos Lene med bloggen: Livet som sådan. 

Egentlig trænger jeg til at blive fyldt op med nye kreative ideer, i det hele taget, så dette var perfekt. En god start på planen om kreaopbygning af fruens hovede. 

Det blev i dag til denne stjerne. Er jo allerede i gang med af finde masser af nye muligheder for anvendelser for disse stjerner. 

Du skulle prøve. Lene har lagt opskriften ud på bloggen. 



6 kommentarer:

  1. Super flotte stjerner. Har set dem på Lenes blog, men kunne desværre ikke skrive en kommentar, så det gør jeg gennem dig, Lone :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lene har lavet de flotteste stjerner. Jeg er glad for hun lærte os det.

      Tak Karina.

      Slet
  2. Så hyggeligt Lone - hjernecellerne var da lige på overarbejde - men ja vi lærte nyt og sikke flotte dine er .. Perfekt - Jeg synes at du er så dygtig... ;0)
    Knus Iben

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Iben.

      Ja vi måtte virkelig koncentrere os.

      Men det lykkes.

      Kram Lone.

      Slet
  3. hej Lone - altid dejligt at lære noget nyt. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Mona.

      Det er så skønt. Jeg trænger kirkelig til at lære noget nyt.

      Det er som om jeg mangler noget.

      Lone

      Slet