fredag den 15. februar 2013

Søjlemakeover.

 
En gammel kær sag.. Er vild med den, men ikke længere i træ.. Den, som kommoden, måtte udsættes for min malertrang.
 
Den ser noget slidt ud, det skyldes at jeg jo glemte at tage billeder af den før jeg bar begyndt at slibe på den.
 
Den er nu maleklar. Og den skal være SORT



 
Jeg er så tilfreds med resultatet.. Jeg glæder mig ligefrem til næste projekt.. Den skal nok blive spændende, hvis jeg kan finde de ting jeg er på jagt efter..
 
Gå blot i gang. Jeg kan kun anbefale at give gamle ting  nyt liv.
Her er vi godt i gang med forandringer. Jeg elsker det.. Kan blive helt høj over det.


8 kommentarer:

  1. Det klæder søjlen rigtig godt at være sort :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg syntes også det har pyntet gevaldigt.

      Leder efter lignende projekter.

      Lone

      Slet
  2. Skøn fovandling. Lige til Bo Bedre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha det er måske så meget sagt. Men den er da kun blevet kønnere.

      Lone

      Slet
  3. Jeg har sjovt nok en stol, som trænger til sort maling. Den var oprindeligt sort, - så malede jeg den hvid, - og nu skal den så lige være sort igen. Er det blank maling, du har brugt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Eva.

      Sjovt du spørger. Den skulle være halvmat. På billederne ser den blank ud. Helt mat er ikke så nem at rengøre. Fedtede fingre you know.
      Eva, du ved godt at frem og tilbage er lige langt. Så sort stol til dig.

      Lone

      Slet
  4. Hvor er den blevet fin og sikken en lænestol du har der ved siden af :)
    Tak for ideen - jeg har nemlig en blomstersøjle til at stå gemt af vejen et sted, måske jeg skulle øve mig i at male på den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Randi

      Gå i gang med den. Men pas på. Man bliver afhængig. Hvis Ikke Roald sagde stop så havde jeg malet det halve af vores hus.
      Lone

      Slet