søndag den 6. januar 2013

Blogger stadig.. lige om lidt..

Kære Faste læsere her på bloggen

I må endelig ikke tro at jeg er holdt op med at blogge.. Jeg elsker min blog og de ting jeg blogger om.. Nok er Instagram helt fantastisk, men jeg er og  bliver Blogger..

Der er bare den lille detalje at min computer er stået af.. Jeg er ved at få en sprit ny computer op at stå, men når man ikke er tekniskbegavet, kan dette tage lidt tid..

Skal nok ske engang i 2013. Jeg lover.
Måske jeg egentlig kan blogge direkte fra min tlf, men ser I, det kan jeg heller ikke finde ud af.. Jeg er kreativt "begavet" og tekniskt udfordret..

Håber alt løser sig snart, for der er jo nok som  venter i kameraet..

Håber I alle er kommet godt ind i det nye år.. Brug det nu fornuftigt...

14 kommentarer:

  1. Godt Nytår Lone
    Jeg har nu haft en ny computer undervejs i et halvt år, gemalen skal have den her - men jeg er altså heller ikke teknisk begavet - har fået en smart phone i julegave - uha da da der er meget at lære :)
    så jeg har fuld forståelse for dine tekniske udfordringer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Py ha. Det er slet ingen spøg. Held og lykke til os to.

      Slet
  2. Og vi venter gerne, Lone :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt Mette. Lige om lidt har vi en aftale. Ik os?

      Slet
  3. Jamen, vi er her skam stadig
    Godt Nytår og pøj pøj med din nye PC

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaaaak

      Det er da noget døj..

      Glæder mig også til at komme på igen..

      ingen billeder.

      Lone

      Slet
  4. Øhhm, jeg kan deseværre ikke finde dit projekt om den flyvende appelsin :o)
    Vil du sende mig et link? Pleeeeeaaasseeeee :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pia..

      prøv dette her... det hedder sikke en morale...

      http://ilonesfodspor.blogspot.dk/2012/10/o-lek-i-2-kl-sikke-en-morale.html?showComment=1357719041320

      Held og lykke

      Lone

      Slet
    2. Tak for linket. Det ser rigtig spændende ud og meget fine tegninger de fik lavet. Har bestilt bogen og glæder mig til at se den :o)Har du set vi har lavet talking sticks? :o)

      Slet
  5. Venter med spænding på at du er tilbage igen

    SvarSlet
    Svar
    1. Sødt.. det er lige lidt op ad bakke lige nu..

      Bare det at få billederne til at arte sig..

      Skift aldrig computer.. det er ikke nemt..

      Lone

      Slet
  6. Hi, I do think this іs an excеllent site. I stumbledupon it ;) I'm going to come back yet again since i have book marked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to help others.

    my page - Http://Followersempire.com
    Here is my weblog - 2000 twitter followers

    SvarSlet
  7. Link exchange is nothing else however it is only placing the other person's website link on your page at appropriate place and other person will also do same for you.

    Stop by my homepage: getting pregnant

    SvarSlet
  8. Right here is the right web site for everyone who really
    wants to find out about this topic. You realize a
    whole lot its almost hard to argue with you
    (not that I actually will need to…HaHa).
    You certainly put a brand new spin on a topic that has been written about for
    a long time. Great stuff, just excellent!

    My weblog: lloyds pharmacy

    SvarSlet