fredag den 9. november 2012

På rad og række..


Jeg har samlet lidt billeder sammen, af noget af det som skal sælges til:
Julemarkedet den 1. dec. Nøj hvor jeg glæder mig..

Dette er et lille udpluk af de mange kjoler som skal sælges der...Håber I kikker ind...

Pigekjoler som får enhver til at sukke efter en skøn baby... Måske der er sådan en eller to på vej i vores familier... hvem ved...

Er du interesseret i kjolerne så kik ind på Klitgaarden på Sofiendalsvej 77.. Aalborg..

Den 1. dec. kl. 10.00 åbner vi dørerne.. Først til mølle... Der er masser af boder og disser sælger alt hvad du lige drømmer om...


4 kommentarer:

  1. Hej Lone :) Ved du om alle "stade pladser" er booket op?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er de ikke. Kom frisk.

      Slet
    2. Gider du ikke sende mig en mail med oplysninger om det? til camilla_bilgaard(snabela)hotmail.com

      Slet
  2. Jeg er også frisk på en stand! Hvis det stadig kan nåes?
    tina@jo-ba.dk
    Knus Tina

    SvarSlet