onsdag den 7. november 2012

Det er gået op i knapper... se billederne..







Nu laver jeg ikke flere, tror jeg..

Det er blevet til en del nøgleringe... Håber der er nogle som syntes det kunne være sjovt at ha sådan en nøglering...

Når jeg holder Julemarked, har det altid været svært at spå om, hvad folk finder et hit og hvad de ikke gider.. Det samme gælder indlæggene på bloggen..

Ting jeg forventer at andre bloggere har set 100 gange og som de selv er gode til, gir masser af kommentarer, andre ting som jeg tror er nyt og spændende, det  rager folk en høstblomst... Charmen ved blogland..

Tanker nok om det... 1000 kr. spørgsmålet... Hvad kan man tage for sådan en nøglering.. Knapperne er jo ikke ligefrem billige.. Ej heller karabinhagen... Kom frisk med et bud... Hvis du gider..

4 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte. Ja det er altid svært, at sætte pris på noget, man selv har lavet syntes jeg. Hvad vil man selv give?? 30-50 kr.?????

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lone.

      Ja jeg hader at sætte pris. Får altid hjælp. Tænkte det var svært med disse. Knapper er jo så dyre.

      Lone

      Slet
  2. Hej Lone.Jeg syntes at 45 kr ville være rimeligt. For Ja knapper koster knapper:-)
    Hilsen Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dit svar. Knapper koster nemlig en formue.

      Lone.

      Slet