lørdag den 16. juni 2012

Lidt inspiration


Flaconer har jeg altid været facineret af .. Ikke at jeg har lært mig selv at hækle dem, det gør min søster.. 

Jeg har lavet flere forkellige ting i flaconer.

  1. Sten med Flaconer 
  2. Snefnug som ophæng 
  3. Skåle 
  4. Lommer på kjoler m.m.


Så nu ville jeg lige give denne lille beskedne idé videre...

Alt du skal gøre er:


Du skal finde et: 
  • syltetøjsglas
  • noget hvidt elastik, eller elastik som passer i farven til flaconen

Dernæst gør du blot dette:


  • sæt elastikken i spidserne af flaconen og stammet til om glasset.. Lige som at ri. Op, ned, op, ned.....
Den er lige til at tage af for at vaske.. 


Er  man til det romantiske eller måske det shappy chik, kan du måske bruge idéen...

2 kommentarer:

  1. Super dejlig idé! Det er en smuk måde at upcycle flakonerne på. Måske man kan male dem i en anden farve inden man sætter dem på vasen, altså hvis man vil det. Tak for inspirationen og ha en smuk lørdag!

    SvarSlet
  2. Sikke en fin ide. Det må jeg da helt klart prøve:)
    God lørdag aften

    SvarSlet