søndag den 20. maj 2012

Retro og platter... Var det noget?


Dette fantastiske "Kaffe til de fantastiske 5" stel... Vil jeg gerne sælge eller bytte væk.. Porto er på "køber" regning... Det ville jo være fantastisk hvis vi ikke boede så langt væk fra hinanden, men lad os nu se..... 

Det er så fint, men det er bare ikke lige mig, da jeg heller ikke drikker kaffe... Var det noget for dig, så læg en kommentar her... 



Platter som også skal ha nyt hjem.. Måske samme sted som de sidste... Hvis hun gider eje dem... Spændende om hun giver lyd fra sig... 

5 kommentarer:

  1. Jeg gætter på det er mig du hentyder til - Og jo jeg vil gerne eje dem:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. jo Dorthe.. Det er dig...
      Jeg ser godt at Tre af platterne er ens. Så det kan være du vil vælge mellem dem med roserne.. Tre ens platter kan ikke være et hit...

      Kommer du til Aalborg en dag, gi besked.. Tør ikke sende dem i posten... og det er også dyrt... så....

      Lone

      Slet
  2. Hov ja det har du da ret i:-) Jeg tænker lige om det skal være den med huller eller den med "ujævn" kant - Det skal ikke være den helt runde:-) Det er så dejligt at du har tænkt på mig:-)

    Og jo jeg kommer da til Ålborg ind imellem. Jeg ved ikke lige hvornår næste gang bliver. Jeg skal nok lige sige til:-)

    SvarSlet
  3. Det skal være den uden huller og med den ujævne kant:-)

    SvarSlet