mandag den 7. maj 2012

Program for Blogtræf den 12. maj...

Program:

9:00               Åbner vi dørene for de af Jer som har ønsket et bord til salg eller bytte fra.
9:30               Velkomst med kaffe og the til alle
9:45               Udlevering af Giftbags. 


10:00             Workshops begynder:


Til hver workshop skal I beregne:

  • Lidt håndører til at betale for de materialer, som ikke er sponsoreret.
  • Garn og hæklenåle til eget brug.
  • Evt. ledning og symaskine.
  • Eget håndarbejde, hvis I frygter at kede jer... som om :)
  • Armbånd og hårelastikker i læder. Annette med bloggen, Tid til mor  vil lære os hvordan vi laver flotte smykker i læder.
  • Cake Pops. Birgitte med bloggen, Hurlumhejhuset vil vise os hvordan vi laver de lækreste kager på pind.
  • Hækling for begyndere. Merete med bloggen, Mor´skaber vil hjælpe os med at blive en dygtig hækler.
12:00             Frokost
12:45             Lodtrækning af sponsorgaver :)
                      Surprice. For en heldig og modig blogger :)

13:00            Workshops begynder:

  • Vi laver smykker. Camilla med bloggen, BilgaardKreative vil vise os, hvordan vi laver øreringe.
  • Zines. Se på Hannes blog, D´jo hanne hvad det er og glæd dig. Det gør jeg.
16:15           Eftermiddagskaffe, The og lækkerrier. Mums.. Teamet har tryllet igen...

Jeg regner ikke med det, men skulle det være tilfældet, at der er nogen, som ikke ønsker at deltage i de forskellige workshops som er forberedt til Jer, så er I velkommen til at medbringe eget håndarbejde. 
Der vil være rig mulighed for at sidde og hygge med de andre bloggere. I kan også medbringe symaskine og forlængerledning hvis I ønsker at sy og måske få fif af hinanden. 

Skulle der være tid tilovers når I har deltaget i de forskellige workshops, er der mulighed for at lege med Jeres Giftbag. Den er fyldt med spændende ting og sager. Jeg siger ikke mere. :)

17:00            Tak for en dejlig dag i godt selskab.

16 kommentarer:

  1. Det lyder til det bliver en super skøn dag :o)
    Jeg glæder mig bare helt vildt :o)
    Knus Kathrine

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber virkelig det bliver hyggeligt..
      Glæder mig til at hygge om jer

      Lone

      Slet
  2. Rigtigt spædende program :) i "min" workshop kan man også lave armbånd og halskæder ;) Jeg har en masse materialer med, som kan købes til indkøbspris.

    Hvis der er nogle som har smykkeværktøj, så må i MEGET gerne tage det med, for jeg har kun 1,5 sæt.

    SvarSlet
    Svar
    1. hahah jeg turde ikke skrive at du var omvandrende i halskæder og armbånd, hvis nu du ikke kunne nå det på dagen...

      så havde jeg jo lovet for meget...

      Glæder mig. .skal nok tage mine egne tænger med

      Lone

      Slet
  3. Hej Lone. Nu bliver jeg helt bekymret om du har modtaget penge fra mig, da jeg ikke har hørt noget. Hilsen Marianne. blog"Hos Menanne" mail: mcudrio@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Bekymre dig ikke... alt er vel. Du vil modtage en bekræftelse..

      Lone

      Slet
  4. Jaaah jeg glæder mig rigtig meget, har sådan brug for at komme ud.. :D

    SvarSlet
  5. Hejsa Lone :)
    Endelig, fik jeg det hele til at gå op, og jeg vil gerne komme. Har overført pengene, lige i sidste øjeblik ;) Glæder mig en hyggelig dag, i samvær med en masse kreative piger.
    Kh Gitte

    SvarSlet
  6. Jeg glæder mig helt vildt! Vi ses.

    SvarSlet
  7. jeg glæder mig også rigtig meget
    men kan nok desværre ikke være med helt fra start.
    Kommer dog så hurtigt jeg kan :o)
    (så gem endelig min giftbag ;oD )
    vi ses ..
    mange hilsener Mona

    SvarSlet
  8. Sikke da et pogram. Jeg må da vist i gmmerne og se hvad jeg kan finde af perler, garn mm. Jeg glæder mig.

    SvarSlet
  9. Det blir så godt .... Glæder mig. Ses ;0)

    SvarSlet
  10. Det bliver så godt (0: Glæder mig til at møde alle de spændende bloggere (0:

    SvarSlet
  11. Hej Lone..
    Skønt program.. Glæder mig:0)

    SvarSlet
  12. Jeg glæder mig til lørdag. Navneskiltet fra sidste år hænger på opslagstavlen og er klar til brug.

    SvarSlet
  13. hejsa Lone har skrevet en mail til dig..
    Hilsen May Anne

    SvarSlet