søndag den 25. marts 2012

Skal dine vandmeloner se sådan ud til sommer?




Ja jeg har været på Forårsmesse i Aalborg... Det var, desværre, igen i år en skuffelse... Jeg lærer det aldrig.. åbenbart...


Tog derud, blot fordi vi kunne printe gratis billetter på FB...


Men jeg så da disse skønne vandmeloner.. Sådan skal alle meloner se ud til sommer.. bare vent... ;o)


Nå ja det smukke og bløde Thai Silke var også en oplevelse. Kunne da også tænke mig at komme til Thailand.. Men det skal der jo finanser til.. Dem har jeg ikke.. så det bliver ved drømmene...


God søndag hos dig... Her passes manden, som vist nok har noget, som minder om en hælespore.. Det gør jo frygtelig ondt.. Siger han.... Så jeg er den, som render og springer.. Det gør han også tit for mig, så jeg gør det gerne.. Er jo noget glad for ham....

4 kommentarer:

  1. Sådanne vandmeloner har jeg set i Italien for længe siden - men flotte var de :-)
    Uha sådan en hælspore, den kan gøre ondt - og det værste er, at det kan vare rigtig længe - så god bedring med ham.
    Jeg er lige ved at forsøge, om jeg kan reklamere for bloftræffet, men jeg kan ikke rigtig finde ud af at få det lagt ud i siden af min blog.

    SvarSlet
  2. Var også forbi i går .... For første gang ... Og ja ikke særligt spændende ;0(

    SvarSlet
  3. hej Lone
    Den med hælsporen er god nok - sådan en gør ondt ;o)
    flot thaisilke ! også jeg må nøjes med at drømme ..
    glæder mig til blogtræf, og min @ er monaelisabeth.pedersen@gmail.com
    mange hilsener
    Mona

    SvarSlet
  4. Havde man kunnet lære at skære de melonmønstre havde det da været den ultimative oplevelse !!

    SvarSlet