lørdag den 17. marts 2012

Lørdags gøremål.

Da det var fredag, havde jeg 100 planer for lørdagen.. Nu er det lørdag..


Tror bare jeg skal sidde lige her.. Er fuldstændig færdig.. For det ikke skal være løgn, har min kære Roald det heller ikke godt idag, så måske gir det bare sig selv.


Sådan ser det ud, fra min stadeplads.. Jeg laver nemlig påskeæg..


Jeg viser dig dem, når jeg er færdig. De er skønne og nemme.. har lavet nogle tidligere, men nu kan jeg ikke finde mine billeder. Er det mon tid til at rydde lidt op i dem? Måske...


God lørdag ude i blogland.. Nå jo, jeg skal lige kikke forbi et muligt "Giftbagssponsorsted..." Ja det er vist et nyt ord, jeg lige fandt på...

Der er jo snart blogtræf.. Husk det nu...

2 kommentarer:

  1. Håber da ikke, at I er ved at blive syge!
    Glæder mig til at se dine påskeæg :-)




    Pist pist - så lige dit indlæg om sponsorer til blog-træf - Rikki Tikki - er med to kk begge steder ;-)

    SvarSlet
  2. Altså Tak Randi..

    Du er lige som min mor.. og hun er her altså ikke mere... desværre.. så nu retter du mig.. godt du så det.. nu har jeg rettet fejlen.. det var en smutter.. for jeg elsker og kender jo det firma som min baglomme.. de gav også sidste år.. Dem holder vi af..

    Lone

    SvarSlet