tirsdag den 20. december 2011

Julehilsen eller Værtindegave.. Var det noget?


Her i huset har vi en tradition. Vores naboer får ikke julekort. De får julegodter. Mon Roald når rundt med dem, i skrivende stund, før min skønne nabokone Sanne læser dette... (For hun er nok en af mine mest trofaste læsere på denne blog.. Tak for det, Sanne...)

Dette har vi givet dem, lige siden første jul vi flyttede ind. Ser ingen grund til at ændre på dette.. Så skulle der da ske noget ganske uventet... Vi hygger os med det, og vil på den måde vise dem, at vi sætter KÆMPE pris på deres måde at være på. De hjælper os med det de kan, vi låner af hinanden, hygger sammen, til jul, Nytår, Halloween og al det løse. Vi er så vilde med dem. Det er ikke altid vi er gode til at sige det i hverdagen, så vi gør det med vores Julehilsen.. Derfor skal de også i år, ha en hilsen..



Tak for alt, kære naboer og en Glædelig og lykkebringende jul til Jer.. Tak for det gamle.


Sådan ser den ud i Julen 2011:

MUMS.. Her er de så, vores værtindegaver her i den søde juletid. De er fyldt med hjemmelavet marcipanbrød. Elsker dem, et med nugat og et med pistacie.. Håber de gør glæde, hvor de ender.

Vaniliekranse, ja her i huset er det ikke jul, uden. Vi har prøvet en ny opskrift denne gang. Er spændt på om vi er tilfredse med dem. Havregrynskager og kanelkager..



Her er de allesammen.. og hov der blev vist lavet en for meget... Hvem mon der skal ha den? Ikke til at vide..

6 kommentarer:

  1. Måske den første der kommenterer på dit indlæg. Tror nu ikke Sanne er den mest trofaste læser. Jeg har bare ikke kunnet kommentere dine indlæg. Har ellers gjort et ihærdigt forsøg derpå.
    Men en god tradition, de må være glade - jeres naboer...

    SvarSlet
  2. Rigtig dejligt med gode naboer, dem skal man værne om. Jeg nyder at læse med på din blog, den er fin

    SvarSlet
  3. Hvor er det en sød idé. Jeg har et enkelt år syet kræmmerhuse til alle naboerne. I år kunne de have fået en nisse, men det er der vist ikke overskud til, så de får en venlig tanke i stedet for.

    SvarSlet
  4. hahahah Moster...

    Du var hurtig på knapperne i dag... Hvordan er du lukket ind... Altså du har jo haft problemer med at skrive på bloggen...
    Meget belejligt at du nåede det, i dag.. for ....


    Tada... Tada... Kommer du nordpå?

    Tak Helle og Eva... Idéen falder i god jord, hvert år.. Det er jo dejligt...

    Helle, tak. Det er jo dejligt at vide at der er folk som holder af at kikke ind, i ny og næ.
    Lone

    SvarSlet
  5. Hej Lone. Desværre ikke. Jeg har været så sød i år, og givet alle andre lidt fri. Og tager selv vagterne både før og efter jul.. Børnene kommer her hjem. Nick moster og mormor kommer også.
    Og jeg ved faktisk ikke hvordan jeg kom ind. men pludselig lykkedes det....
    Hyg jer og hils hele min familie..
    Håber I får en helt fantastisk aften.

    SvarSlet
  6. Og nu skete det så igen. Jeg har logget på 6 gange, og får og vide at jeg ikke kan. Og vupti - står der Din kommentar blev udgivet.. Så nemt det er det ikke. ;o)

    SvarSlet