søndag den 19. september 2010

Hæklehus

Har længe pønset på at få orden i mine hæklenåle. Jeg er egentlig en person, som kan lide og har burg for at have styr på alt, bare ikke mine hæklenåle... Nu er de tjekkede.. Har ondt i øret i dag og kunne ikke overskue ret meget andet end at snakke lidt med min symaskine.. dette er hvad der kom ud af det.... Mit helt eget Hæklehus.
Jeg har set mange forskellige bud på hvordan sådan et kan se ud.. Men inde i mit hoved kunne dette ikke være anderledes... Hver sin smag og behov..

Har længe ville i gang, men nix.. overskudet har ikke været til det.. Det har min blog også båret præg af. Der er ikke sket helt så meget som jeg drømmer om.. men nu er der da gået hul på bylden. Snart er det ugelpuder, tasker og vanter som skal syes.. jeg er nemlig også igang med at bruge mine gamle broderier og gøre klar til julemarkedet... I hører nærmere...

5 kommentarer:

  1. Jeg er spændt på at se, hvad broderierne skal bruges til. Jeg har købt et par små broderier i dag, og skal se, om jeg kan finde ud af at bruge dem.

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint det hæklehus der...jeg skulle vist også lave et til mine nåle, som ligger og roder alle mulige forskellige steder!

    SvarSlet
  3. Hej sødeste Lone.

    Nogengange så tænker vi altså meget ens både med krea projekter og "styr på rodet" ting :o) Jeg har også lige lavet et hækleskur :o) Skøøøønt med orden i de kære nåle ik ??? Dit er vel nok blevet fint med små stjerner og selvfølgelig også med dine elskede knapper ;o) Og så var det jo lige, jeg tænkte: Selvfølgelig... man kan jo også lave det som en lang, man ruller sammen :o) Mulighederne er mange :o)
    Tak for din mail søde Lone. Den gik fluks igennem her 2. gang :o) Jeg skal få svaret, vil bare gerne gøre det på et tidspunkt hvor jeg har god tid ;o)

    Håber du har fundet lidt ny energi til krea tid ???

    Mange varme hilsner og tanker
    Anette

    SvarSlet
  4. Tak for de søde kommentarer ang. mit hæklehus.. Det har nu drillet mig, og blev ikke helt som jeg drømte om, men dog blev jeg ganske tilfreds..

    Må lige kikke på dit, Anette...

    Lone

    SvarSlet