søndag den 10. januar 2010

Får eller Morfar?

Nu sidder jeg så her, og er lige så træt som et helt alderdomshjem. Det er ikke fordi, jeg ikke har forsøgt at ta en "morfar", for åbent vindue, en varm kornpude i sengen og med et kæmpe tæppe over dynen.. Lige som jeg elsker det, men kunne jeg sove? Nej.. Det lykkedes ikke for mig i dag, så jeg har siddet her i min elskede sofa, og set på indersiden af mine øjnlåg, ja, for jeg sov jo ikke.........
Nu varer det så ikke så lang tid, inden jeg skal gøre forsøget igen... Lad mig sige det sådan; "Jeg håber det vil gå bedre denne gang." Der er jo ikke noget værre end at ligge der og tælle FÅR.
Man kan vende og dreje sig, planlægge de næste dage om og om igen.. for blot at høre sig selv sukke så højt, at ens søde mand, spørger sødt, om ikke det var bedre, så at stå op igen.. Men nej. Det er jo ikke bedre, hvem skal så høre, at man lider og ligger lige der og sukker?..... Det skal du jo, Honey :o) Så jeg bliver da liggende her hos dig.. Det er så hyggeligt.. Ik´os?
Billedet er fra en søndagstur ud i det blå. Vi så disse får. Der er nu noget over Får. De er bløde og så har de en helt fantastisk facon. Jeg elsker Får. Ja når ikke jeg skal tælle dem, istedet for at SOVE.
Nu må I alle sove godt, drømme sødt, og forhåbentlig stå op til en ny dag i morgen med nye velsignelser og oplevelser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar