lørdag den 9. januar 2010

Hvad bliver det mon til?

At få idéer fra andre, er jo sagen. Det værste er bare når det så ender med noget helt andet end det man troede...

Det gælder nok også dette projekt.
Pludselig en dag, fik jeg en besked fra Roalds, Moster Gitte. Hun havde set en pige, i Toys R Us, med et hæklet halstørklæde, som var så flot, at hun måtte stoppe dem for at spørge og røre... Sandheden er at dette halstørklæde overhovedet IKKE kommer til at ligne, for Moster Gitte har såmænd tegnet det for mig, og så dygtig viste det sig, at jeg ikke er.. Men så blev jeg jo inspireret til dette tørklæde.. Så lad os se, om det bliver sødt...
Siger man ikke: "Nød lærer nøgen kvinde at spinde"? Når man nu har erfaret at man ikke er en erfaren hækler, og derfor ikke kan ret meget andet end disse blomster, nogle svampe og oldemorsfirkanter, ja så er der ikke andet at gøre end at bruge disse tre teknikker til alt det jeg hækler ;o)

Jeg er fuld af beundring når jeg ser det andre kan hækle. Mine søstre kan jo hækle, stort set det de lyster. Den egenskab er jeg ikke velsignet med.

4 kommentarer:

  1. Det glæder jeg mig til at se. Har du set jeg også har en blog nu?? http://mostera.blogspot.com/
    Kan ikke helt finde ud af det, men har da lagt lidt ind :O)

    SvarSlet
  2. Hej Anna..
    Har hermed budt dig velkommen til..
    Det skal du nok blive bidt af.. Det er jeg.
    Men bruger stadig noget tid på af finde ud af, hvilken stil, og personligt præg som bloggen skal ha... Men det er jo en del af charmen..

    Lone

    SvarSlet
  3. Det kan godt ske det ikke ligner det jeg tegnede. Men jeg synes nu det ser ud til og blive yndigt. Lækre farver...
    Knus Moster

    SvarSlet
  4. Jamen så er det jo ikke så skit endda... Tak for det Moster....

    SvarSlet