søndag den 17. januar 2010

Broderi i 3D Af Birgit Bendtsen


Man tror det simpelthen ikke. Alt på disse billeder er broderet.. Ja hun er en:
Talentfuld Kvinde, og jeg kender hende ;o)
Jeg har set en del, men bliver hver gang overrasket over hvor fantastisk hendes broderier er. Tænk sig, hvor mange sting der er i sådan et broderi. Korssting beskæftiger hun sig ikke med, men denne teknik, som hedder "Stumpwork" som får broderierne til at strutte af liv.
Desværre er billederne ikke helt så gode som man kunne ønske, for at gøre det store arbejde hyldest, men tro mig når jeg siger: Det er så utroligt flot..
Hvem der havde det talent, og ikke mindst tålmodighed til at gå i gang med noget så omfattende. Jeg håber på, en dag at kunne vise nogle flere af Birgits broderier, for de er et kik værd..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar