søndag den 25. marts 2012

Hilsner ud af døren...

I dag ryger der lige tre hilsner om en Glædelig Påske ud af min dør... Ikke noget stort, blot en lille hilsen...


Lidt pynt til en gren. Så kan påskemorgen med blødkogte æg, ristet brød, lækkert marmelade, ost, varm the og godt selskab da kun blive en god start på dagen...


Ud over dette, så arbejder jeg som en gal. Ja på at gøre Blogtræffet til en god oplevelse for alle..


Så hvis I vil være så søde, at lægge en reklame for Træffet på din blog, vil jeg være så glad...

4 kommentarer:

  1. Har lavet reklame men er der noget vi andre kan gøre må du sige til ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Merete

      Jeg har lige sendt dig en mail... Krydser fingre...

      Lone

      Slet
  2. Søde æg(0: Jeg laver indlæg imorgen om det og sig nu til hvis du skal have hjælp.
    God søndag til dig Lone(0:

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sanne...

      Kan vi ringe sammen... for jeg har jo et spørgsmål.. Om en workshop...

      Var det noget...

      Lone

      Slet