lørdag den 15. januar 2011

Endnu en fisk i nettet..


Der er masser af fisk i havet.
Har Jeres mor ikke også sagt det til Jer, på et eller andet tidspunkt?


Der var i hvert fald en fisk mere.. Nå ja der ligger også en rund fisk og venter ude midt på spisebordet i køkkenet. Det har jo været min stadeplads i dag.
.. men jeg skulle jo blot sidde i den gode stol i dag, så der bliver ikke syet mere i dag. Jeg er træt, og tv og Roald kalder.. Jeg glæder mig..
Lasagnen er i ovnen. Fisken på plads. Der er vist ikke mere jeg kan ha glemt på sådan en skøn lørdag.

7 kommentarer:

  1. Håber ikke din fiskekvote er opbrugt.
    Skønne fisk.

    SvarSlet
  2. Smiler.. Nej det vil jo være et problem, hvis jeg skulle til at ha problemer med Fiskekontrollen..

    Lone

    SvarSlet
  3. Sikke en fin fisk! Og vi skal sjovt nok også have lasagne.. ;)

    SvarSlet
  4. uhm..

    Lea.. Lasagne er sagen.. Men det er dine Muffins også...

    Tusind tak.. Vi nyder dem stadig..

    Lone

    SvarSlet
  5. Det går da helt i fisk hos dig ;0)
    Men hvor er de skønne
    Julie

    SvarSlet
  6. hej Lone

    super fint match til uglen :)
    -er det mon fiskelasagne :) hi hi
    kh♥

    SvarSlet